I love you always forever

Det ofattbara börjar sakta närma sig. Antalet dagar före avång är nu mindre än en månad. Vet ni hur fort en månad går? Ofattbart fort. Det vi har drömt om i nästan löjligt många dagar blir snart till vår vardag. Tillsammans ska vi ut på vårt livs äventyr. Hand i hand. Du och jag. Jag kommer alltid stå vid din sida och hålla din hand genom jobbiga stunder och skratta ihop med dig under våra glada dagar. Det känns som om jag lever i en dröm. Som om jag snart ska vakna upp och inse att jag drömt ihop allt. Längtan är en väldigt speciell känsla. Den gör mig ledsen och glad på samma gång. Det gör ont ibland och då vet man inte riktigt vad man ska ta sig till. Då försöker jag komma ihåg att det är värt väntan. Längta är bra för själen, tror jag. Och när jag får höra ditt underbart fina skratt och höra dig säga sinto saudades då är det värt all väntan till hundra procent.

Kommentarer
Postat av: B

JAGÄLSKARDIG

2010-09-22 @ 23:59:25
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG KORVEN

2010-10-03 @ 16:36:52
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0