resfeber

Jag har resfeber. Världens jävlaste resfeber. Mina tankar snurrar runt i huvudet tusen gånger i sekunden och jag blir svimfärdig. Jag har allting som jag vill ha men endå kan jag inte hjälpa det. Jag är rädd för något och jag kan inte komma på vad. Det är som om att allting är för bra för att vara sant. Och jag saknar dig och jag är irreterad på dig och jag kommer att sakna mina vänner jättemycket. Det kommer vara svårt att lämna min familj och jag vill inte gå runt och vänta längre. Hjälp, jag har världens resfeber. Bigger than never ever before.


Kommentarer
Postat av: The missing dude

Sometimes you need to walk alone in your life to reach your own goals. it's scary, but you have friends and family by your side. but if you cross the ocean, don't worry if it's too far, you have a big friend here. count on me dude.

2010-10-11 @ 02:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0