sometime, someday

Ibland kan jag störa mig över hur otroligt ovetande jag är om min framtid. Ingenting är säkert, på ett enda ögonblick kan allt förändras. Min framtid är så oklar som den bara kan bli just nu. Snart tar jag studenten och det enda jag är säker på är att jag ska ta studenten, åka till grekland, jobba hela sommaren och sedan resa bort i oktober tillsammans med Rebecca. Jag är rädd för att gå miste om något, ta fel beslut och känna ånger över det.
Hur ska man veta om något är rätt, att man tar den rätta vägen? Det finns inget självklart svar. Det är bara att försöka gå på magkänsla. Hittils har det ju fungerat. Det är bara det att ibland är jag så ivrig och vill så hemskt gärna veta om jag gör rätt sak. Rätt val. Det känns som om jag inte kommer veta det fören det är för sent. Nu låter jag hemskt negativ, det är inte det jag vill. Jag älskar mitt liv och jag älskar överasskningar och saker som inte riktigt blir som man trodde. Men på senaste tiden har jag börjat tvivla lite. Och det är nog det jag är rädd för.


Kommentarer
Postat av: Lenka James

gorgeous photos

2010-05-07 @ 04:50:43
URL: http://lenkajames.devote.se/
Postat av: CJ

Härligt kort!

2010-05-13 @ 17:51:21
URL: http://cjskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0