jag älskar dig

Kärlek väntar inte, kärlek har inget eget förnuft, kärlek är inte till för dom som är rädda för att älska. Kärlek kan man inte rå för, kärlek går inte att kontrollera. Kärlek är längtan, lust och passion. Kärlek är tilit, trygghet och skratt. Allt du kan ge mig vill jag ha, jag tar dig som du är. Jag kan inte rå för det, det går inte att säga nej. Kärleken har alltid vunnit över mitt förnuft. Om du kan vänta, väntar jag. Jag kan inte lova dig att det kommer hålla för evigt men jag kan lova dig att jag älskar dig och att jag aldrig kommer att såra dig med flit. Vi kastar oss in i ett hav av osäkerhet och en framtid fylld av frågetecken. Det enda jag vet utan tvekan är att hela jag, min magkänsla,  säger att det här är rätt. Jag är inte rädd för vad som kommer hända för jag vet att jag gjort rätt val. Jag stod ut, jag orkade längta och jag gav aldrig upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0