Hello hunny I'm home.

Nu är jag hemma från Åre. Vilket äventyr. Karin spårade och sjöng i sömnen. Juliana spårade och ramlade av stolen. Andreas förvandlades till Johnny Depp. Julia orsakade stopp i toaletten eller vi vet inte riktigt vem den skyldiga var. Jag och Juliana åkte ett livsfarligt åk ner bredvid bergbanan. Vi hängde väldigt mycket på Ica. Karin kastade sig ner för en backe och jag och Andreas följde efter. Vi var på bygget och festade. Typ världens bästa klubb för lokalen var grym och musiken bäst. Elin och Julia var bäst på skidor och jag tror jag skulle behövt lite av Cornelias hjälp för min skidåkning var inte så långvarig och heller inte vid så hög nivå. Jag tog mig ner för backen, det var ungefär allt. Karin blev kär, skämt åsido. Det var inte så mycket snygga killar där men ett fåtal fanns det. Jag har haft det underbart men jag skulle inte klara mer än en vecka i Åre. Kyla och skidåkning är inte riktigt min grej. Däremot har jag haft det bäst med mina vänner och er skulle jag kunna dela hus med i många många veckor! 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vi hade det bäst med dig också! :D

2010-03-10 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0