en dagens/my life

Tja. Nu är jag hemma från skolan och läser lite ur Nelson Mandelas bok "Den långa vägen till frihet". Boken är jättebra och att han suttit i fängelse i nästan tre decennier för något som borde varit självklart är helt ofattbart tycker jag. Idag hade jag på min nya militärgröna jacka från H&M. Egentligen ville jag ha en från topshop men eftersom att jag försöker spara lite pengar så kom jag fram till att det är bättre att köpa den billigast varianten för då kan jag även köpa en ny jeansjacka. Jag är rätt så smart. 

Hey dude, yes I'm talking to you. Haha you know who you are. Today I was in school and now I have been reading Nelson Mandels book. It's really intresting. You should read it. I bought a new green jacket by the way and I was a good girl because I did not buy the most expensive one..but that was just because I wanted to buy two jackets. Tchau.

       

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Dude (you know who)

Du är rätt så smart :)

2010-03-18 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0