what everyone are waiting for

Nattinlägg som vanligt dårå. Det slutar alltid upp med att jag skriver på kvällskvisten. Det känns så iallafall, men jag kan ha fel. Mitt minne är ibland som en guldfisk. Haha jag kom och tänka på en sak just nu, när kallas personer för ex? Är det bara då man varit tillsammans med någon eller räknas on/off förhållande och " på g- stadiet" också? Hur många ex har du i garderoben? Om allt räknas så att säga, alla krossade förhållande, alla små romanser och alla sommarragg. Konstig fråga kanske men jag kan uppfattas som konstig av vissa. Men vem vill vara normal egentligen. På tal om en annan sak, jag behöver inspiration. Jag vill våga lite mer i klädväg och jag vill känna mig snygg. Just nu är mitt självförtroende inte direkt på topp. En annan sak som jag hemskt gärna vill ha är vår. Ge mig en gyllenbrun kropp och solblekt hår är du söt.

Hi, it's late here in Sweden now and I'm soon going to bed. But first I'm gonna look at a movie, my sister's keeper. I'm just talking rubbish above so don't bother to translate. Anyway I'm really looking forward to spring and summertime, I want to get a tan and have beachblonde hair again. Goodnight sweeties.


Brazil 2009 week 44.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0