the bag lady

Jag kom precis hem från Karin. Har varit där och tittat på film. Skräckfilm. Varför gillar man att bli skrämd för? Men filmen var bra, den hade faktiskt en riktig handling och det sägs att den är baserad på en verklig händelse.
Jag har inte så mycket att säga egentligen. Jag kan skriva ett mer innehållsrikt inlägg senare. I brist på något vettigt att säga så kan jag visa er mina tre nya väskor. Det är ju kul eller?

Hi guys. I just watched a very scary movie over at my friends house. I have nothing special to say so I'm just going to post some photos of my new bags. Maybe not so intresting but that's about all I got now.


Forever 21, Lindex and Zara.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

för att det är värsta kicken :O

fan va snygga de va du har inte sagt att du har fått nya..? najzzzz

jag kan iaf inte sova nu är asrädd http://sv.wikipedia.org/wiki/Anneliese_Michel

det är den riktiga personen som filmen är baserad på. kul att hon dog på min födelsedag... pisssssar på mig k<3k

2010-01-05 @ 01:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0