let her out

Good evening ladies and gentlemen. Jag gör inte så mycket för tillfället. Jag sitter mest och väntar på Elin. Ikväll vill jag göra något, det spelar inte så stor roll vad bara jag gör något kul. Jag har shoppat fin fina kläder idag. Tre nya toppar från Zara och två väskor. Från Lindex och Zara. De dyker nog upp på någon bild här inom snar framtid. Jag kan ju slänga upp en bild på mig just nu, såhär hade jag tänkt att se ut ikväll. Inget speciellt men fint.
I'm not doing so much right now. I just got ready to go out or something. I don't care what I do but I want to have some fun. Maybe we'll hit the clubs. See u latero. Yeah and I bought some nice clothes today. Maybe I show them  to you later. Bye dudes.


Till det har jag lacktights och massa ringar. Plus min kängor, jag orkar inte ha ont i fötterna ikväll. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0