kiss and tell

Hey dudes. What's poppin'? Haha jag vet inte varför jag håller på med det där snacket så fort jag pratar engelska men det är kul tycker jag. Jag är nog lite gangsta egentligen. Not. Nu är jag hemma från skolan och det var helt okej. Psykologi är riktigt kul men filosofi spyr jag på. Bara massa struntprat rent ut sagt. För att prata om något roligare så kan jag meddela att jag sitter och funderar på om jag ska gå ut ikväll eller om jag ska stanna hemma med min pappa. Jag är ju trots allt pappas lilla flicka men en utekväll skulle inte vara helt fel heller. Vi får se.

Well to sum-up what I just wrote in swedish...hmm I just got home from school. Had psychology and philosophy. I don't really know what I will do tonight, maybe just stay home with my sweet dad,  after all I am his little girl. Or, I'll go out. I hope you guys have a blast tonight!


Sex appeal<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0