feliz ano novo



Mitt nyår var bra. Det var inte fantastiskt men det var inte tråkigt. Nyår är lite överskattat tycker jag. Jag hoppas på att nästa nyår blir mitt perfekta nyår. Det tror jag. Jag lär inte befinna mig i Sverige då i alla fall. Det var jättekul hemma hos Hanna och hon hade gjort superfint. Det var kul vid tolvslaget också. Sedan hände lite tråkigheter. Rebecca du vet att jag alltid ställer upp för dig. Och jag vet att du skulle gjort exakt likadant om det hände mig. Idag mår jag bra, inte bakis och imorrn ska jag åka in till stan. Det ska bli kul. Godnatt Stockholm.

My new years was good. Not fantastic but it was nice. I hope that next new years will be fantastic. I won't be in Sweden then...probably somewhere in the sun. At a beach. Today I'm feeling good and tomorrow I will go to the capital Stockholm. Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0