don't upset the rhytm

Hej babes. Vad roligt att ni uppskattade min lilla oseriösa idé med "the loveguru". Idag har jag och Karin äntligen skickat in vårt första utkast av projektarbetet. Känns obeskrivligt skönt och det här kommer bli riktigt bra, det känner jag på mig. Man ska alltid gå på magkänslan har jag lärt mig. Och min magkänsla brukar alltid ha rätt. Imorgon är det fredag och då ska vi fira lilla Linnea. Hon fyller 19. Grattis i förskott snygga du. Av mig ska du få en dejt med killen nedan...



Today I haven't done so much, just a little bit of homework. We finished our first outline of our project and that feels awesome! Tomorrow is my bestfriend's b-day and we're going out to celebrate all night long! Talk to u later dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0