a kiss is always a kiss


Min helg har varit riktigt bra och det beror på att jag var med min vapendragare Karin. Vi har alltid så kul tillsammans och allt känns bra nu. Kvällen började på wookhouse, vi mötte upp några trevliga karlar och drog vidare till company om jag minns rätt. Där stannade vi inte länge utan vi åkte till royal garden. Drack lite vin, pratade lite och hade kul. Efter det åkte vi till whiteroom. Jag hade jättekul, tråkigt bara att jag "tappade" bort Karin. Haha, det ska alltid hända dig Karin. Killarna var trevliga, vissa trevligare än andra men i det stora hela var de väldigt snälla. Idag har jag jobbat. Det gick bra men det var trist för det var lite folk/ingen handlade något.
See you later dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0