25 januari


Bilden är tagen från Signes blogg.

Idag var det meningen att jag skulle uträtta lite ärenden men så blev det inte. Jag hade inte turen på min sida kan man säga. Jag och Rebecca tittade förbi ticket och kollade lite på biljetter till Brasilien. Köpte inget, men kollade priser och sådant. Sedan åkte jag hem till min kära familj och åt en god middag. Nu sitter jag här och har inget speciellt roligt att meddela. På onsdag ska jag till tegel och jag är typ taggad/sugen på fest. It better be good. Jag ska prata med massa människor eftersom att vissa tror att det enda jag är bra på är att dansa. Men tro mig jag är ganska bra på att prata också. Upp till bevis på onsdag säger jag. Vad säger ni? Grattis i förskott Elin Palmgren. Du är underbar och jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Heavy cigarette held by two hands

"i'm pretty good at talking" i disagree. you suck dude! :)

2010-01-26 @ 01:14:26
Postat av: Elin Palmgren

Och jag älskar dig! Don´t forget that honey.

2010-01-26 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0