17:59

Första dagen på sista terminen i skolan avklarad. Det var helt okej faktiskt. Fast jag skulle aldrig klara av skolan utan mina vänner. Att inte ha några vänner måste vara det värsta som finns. I söndags var jag på söndags middag hos min farmor och farfar. Det serverades kött, potatisgratäng och champagné. Nu ska jag komma till det viktiga med det här inlägget. Kan ni fatta att vi tar studenten om ungefär 5 månader? Jag kan inte beskriva med ord hur taggad jag är på det här. Ciao! See ya latero.

Today was the first day back in school after christmas vacation. It was alright but that's because I have so great friends. I wouldn't bare school without them. At sunday I was at my grandmother and ate sunday-dinner, as we call it.
In 5 months I will graduate. That is unbeliavable. I couldn't be more happy. Talk to you later...alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0