trötta ögon och förvirrat sinne

Godkväll. Idag har vi planerat inför Åre. Jag är supertaggad. Det kommer bli kanonkul. Kanoners! Haha, fulare ord får man leta efter. Åt middag tillsammans med mina söta väninnor och sedan bar det av hemåt. Strax därefter hade jag ett samtal med min charmiga lillkusin Miranda om hur det går med boysen. Vi kom fram till ett och annat. Bland annat att man aldrig ska ödsla sin tid på någon som är en skitstövel, men det vet vell alla? Sedan fick jag något slags "städryck" och började städa hela mitt och Malins sminkförråd. Resultatet blev enastående. Vilken insats, tacka mig imorrn Malin. Lilla Malin är ute och ränner på stan. Thank God it's Friday. Imorgon är det jobb och därefter eventuell utgång med Queen B och Elin. Puss, kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0