Love. love. love

Jag skulle göra allt för dig. Du är som en syster för mig och jag är så glad över att jag lärt känna dig. Vi passar så bra tillsammans du och jag, vi är som gjorda för varandra. Vi skrattar och vi gråter tillsammans. Jag lyssnar alltid på dina kloka ord och jag beundrar dig. Du är oerhört stark och en väldigt fin människa. Jag litar på dig och jag vet att du aldrig kommer att svika mig. Att vara med dig är min favoritsyssla och jag tröttnar aldrig på att höra din röst. Det finns ingen finare människa än du. Jag känner mig hel när jag är med dig. Du stöttar mig alltid och du får mig att må bra. Aldrig trodde jag att en människa kunde påverka mig så mycket som du gör, jag inspireras av dig. Vi har en relation som är nästintill perfekt. Jag tror jag skulle kunna kalla den för perfekt. Vi ger och vi tar av varandra. När jag är ledsen finns du där för mig och när jag inte vill vara ensam är du hos mig. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig men jag ska försöka visa det för dig. Du är underbar och jag önskar att du kunde förstå hur mycket du betyder för mig Rebecca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0