love is blind

Kärleken är blind. Min kärlek till dig är blind. Trots snedsteg, misstag och dina imperfektioner så älskar jag dig. När jag ser på dig så ser jag inte svårigheterna utan möjligheterna. Jag har aldrig tappat hoppet om oss. Jag älskar dig trots att du sjunger hejdlöst fult och högt i duschen, jag älskar dig trots att du inte alltid vet när det är nog, jag älskar dig trots att du kan sitta tyst alldeles för länge utan att säga något till mig. Det är dig jag älskar och ingen annan version av dig. Du kan få mig att skratta som ingen annan kan. Du får mig att le när jag egentligen vill gråta. Viktigast av allt är att du får mig att känna mig trygg. Dina varma händer på min kalla kropp. Bara tanken av att vi ska spendera dagar och år tillsammans får mig att börja le. Jag bryr mig inte om ditt förflutna. Jag bryr mig om dig och vår framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0