let me tell you this

The end is near. Och det känns underbart. Jag är grymt taggad tills på måndag. Då ska jag vara Lady Gaga på Elins skiva. Det kommer bli bäst. För övrigt så har jag klippt mig. Inte speciell stor skillnad, klippte bara topparna. Det ser fräscht ut. Jag gillar att jag alltid skriver så osammanhängande inlägg. Jag undrar om jag kommer förstå vad jag har skrivit när jag sitter och kollar igenom mina arkiv. Snart kommer min brasilanska man hit, eller till Europa åtminstone. Livet är allt bra, det är nästan lite jobbigt hur bra det är. Beslutsångest. Varför kan man inte bara  ha kakan och samtidigt äta den? Fast det kanske inte funkar längre...


opassande bild till inlägget, le fashion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0