happyland



Min mobil har slutat fungera och det är inte så kul. Vad som är desto roligare är att mamma och pappa kom hem från Mallorca igår och jag och Malin fick massa söta klänningar a lá Sex and the City av mamma. Tack så mycket. Vad som är ännu roligare är att jag har fått jobb på Mathilde inne i PK-huset! Jag var där och provjobbade och allt gick jättebra och det var hur roligt som helst. Det kommer bli en slitsam men grymt bra sommar. Nu vill jag bara ha lite värme också och att solen fortsätter att skina.


Kommentarer
Postat av: alice

Kan man få se en bild på klänningarna måntro?



Kika gärna in i min blogg och lämna en fråga i frågestunden! :)

2010-04-20 @ 18:37:07
URL: http://www.teenytuss.blogspot.com
Postat av: Elin

Vackra Kajsa. Jag vet inte vad personer har skrivit. Men ta inte åt dig. Och det kanske du inte gör heller. Du är världens bästa tjej och det vet du också.



PUSS

2010-04-20 @ 19:45:57
URL: http://elincessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0