eu te amo

Småler för mig själv, tänker tillbaka och minns. Det går inte att undvika känslan och det pirrar i hela min kropp så fort jag hör din röst. Jag är kär i dig och oavsett om det är svårt ibland så tänker jag försöka. Att ge upp nu går emot allt jag tror på. Jag trodde aldrig  i min vildaste fantasi att det skulle bli såhär  och jag känner mig innerligt lycklig när jag tänker på hur bra jag har det. Jag har aldrig känt såhär förr och även om du är långt borta känns det som om du är här med mig varje sekund. Din röst och dina ord fick mig verkligen att inse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du lägga ner ditt love-talk om den där killen? inte så trovärdigt när du leker runt här hemma hörru..

2010-04-19 @ 21:52:12
Postat av: beecca

WOOOHOOO!!:d:d W FOR THE WIN<3

2010-04-19 @ 22:28:23
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0