dita von teese and her handsome bfriend


Min och Elins vänskap är speciell. Vi kan vara ifrån varandra i flera månader men varje gång vi träffas så känns det alltid lika bra och som om vi aldrig varit ifrån varandra. Jag kan lita på dig till tusen och du vet att du alltid har mig där när du behöver mig. Vi kommer att vara vänner livet ut och du kommer att vara med mig den dagen jag gifter mig. Du förtjänar all lycka i världen för du är verkligen en bra människa. Det finns ingen som är lika vacker som du är och din charm gör att de flesta faller för dig. Jag har kännt dig i många år nu och det är tråkigt att vi inte ses lika ofta som vi brukade göra, men det gör inget så länge jag får träffa dig ibland. För varje gång vi ses har vi lika roligt tillsammans. Jag är lycklig så länge du är lycklig och jag vill att du ska veta att jag älskar dig.

I loved you yesterday, I love you still,
I always have and I always will.


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu fick du mig allt på fall gumman! Jag längtar tills vi ses i helgen och då jäklar ska vi ta igen all tid som vi missat!

2010-04-21 @ 19:25:52
URL: http://elincessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0