20100420

Jag skulle bara vilja svara dig som skrev anonymt kommentaren; när ska du lägga ner ditt love-talk om den där killen? inte så trovärdigt när du leker runt här hemma hörru..

Visst jag "leker" runt här hemma om det är så du vill kalla det. Jag leker inte med andras känslor för jag är alltid ärlig och berättar om hur det ligger till egentligen. Så jag sårar ingen person medvetet. Jag ljuger inte och jag säger alltid att jag är kär i en annan. Det är alltså upp till killen om han vill "leka" med mig eller inte. Jag är ung och vem vet om Walid är den rätta för mig? Jag har träffat honom sammanlagt 4 veckor men endå känns det alltid som om han är den jag vill ha. Det spelar ingen roll om jag träffar andra killar för det är endå han jag tänker på när jag kommer hem och ligger ensam i min säng. Du kanske tycker att jag är elak mot de killar som jag hållt på med, vilket inte är så många som du verkar tro, men de har alltid vetat om hur det står till och ändå valt att träffas. Jag och Walid är inte officielt tillsammans eftersom att jag tycker att det är ett för stort steg med tanke på hur lite jag egentligen vet om honom. Om det blir så som jag hoppas på att det blir och att han inte visar sig vara någon skitstövel så blir vi förmodligen tillsammans och då skulle jag aldrig hålla på med andra killar. Jag tror att han gör exakt samma sak mot mig, passar på att ha lite kul ibland och det är okej med mig. Självklart skulle jag vilja ha honom helt för mig själv men han är många tusen mil ifrån mig och om han träffar någon som han känner för att hålla på med så är det upp till honom om han vill göra det eller ej. Jag tycker inte att man ska stoppa hela sin värld och sluta träffa andra killar bara för att man varit med om något otroligt med en kille..vem vet det kanske inte alls är så bra som jag föreställer mig att det ska vara när vi väl träffas. Jag skulle aldrig berätta för Walid att jag varit med andra killar och jag skulle heller aldrig vilja veta vilka han varit med. Du kanske tycker jag är lite konstig nu, men det gör inget. Det kan jag stå ut med. Visst, jag är kär i Walid och om jag fick välja så skulle jag vilja ha honom här hos mig och inte hålla på med andra killar. Nu har det inte riktigt varit så eftersom han bor i Brasilien och jag har råkat stöta på några killar som jag har attraherats av. Jag vet inte riktigt om du förstår vad jag menar, men om du säger vad du heter så kan vi träffas och prata så kan jag försöka förklara för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0