nonsens

Jag vaknade imorse och hade ingen lust att klä på mig och gå till jobbet. Jag ville ligga kvar i sängen och sova hela dagen. Drömma. Sova, drömma. Självklart gick jag till jobbet. Sålde kläder, sa hej till folk med ett glatt leende och sålde mera kläder. Jag cyklade hem i ösregnet men hade svårt att koncentrera mig på att cykla rakt fram på vägen. Åter igen började jag drömma. Drömma mig bort till andra sidan jorden. Jag kom hem, lagade mig en kulinarisk måltid och tittade på ett strunt-program på tv. Resten är historia.

Basshunter är ju verkligen sämst på engelska. Det är ju bara pinsamt, hans reklam på spotify. Jag skäms lätt åt andra människor pinsamheter. Egentligen borde jag inte bry mig, men kan inte låta bli.
Idag såg jag mannen som förföljer mig igen. En äcklig gammal gubbe som ler världens äckligaste leende och har den äckligaste rösten jag någonsin hört. Han är inte farlig bara man är varlig som björnen som sover säger. Okej han kanske inte förföljer mig men han råkar alltid befinna sig där jag är?
Nu är klockan snart tio och förhoppningsvis loggar min baby in snart. Ciao, besos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0