fashion

Ojdå nu har jag ätit upp hela förpackningen. Jag kanske borde försöka leva lite nyttigt? Får se, det beslutet tar jag på söndag. Jag känner ett starkt sug efter kläder, väskor och skor. Och man får inte glömma, accessoarer. Men som ni vet sparar jag pengar. Fast jag funderar på att unna mig en liten shoppingtur imorgon eller när den efterlängtade lönen kommer. Jag skulle vilja ha en helt ljuvlig väska från Balmain och en grym läderväst från Alexander Wang och sen kanske ett par klassiska Louboutin. Men det är klart, det kommer kosta typ hela min lön på ett helt år. Så mina fashionista-drömmar kan nog inte gå i uppfyllelse, iallafall inte på ett tag. Jag ska ta lite fina bilder imorgon. Det är inte så mycket bilder i den här bloggen. Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0