Draft: Okt. 3, 2009

Godkväll. Det är lördag kväll och jag sitter ensam hemma i mitt hus. Alla i familjen är iväg på olika håll och partajar. Jag har pluggat, fotat, ätit, lyssnat på musik och bara gjort ingenting. Rätt skönt. Konstigt nog har jag inte alls något sug att gå ut? Vad kan detta bero på? Jag känner inte riktigt igen mig själv. Jag sitter och lyssnar på 80-tals musik som jag egentligen inte gillar och har planer på att städa huset lite för att göra mamma glad. Kanske ska prata om lite roliga saker också. Rio de Janeiro ska få hålla OS 2016. Yey säger jag. Kanske är jag där då, vem vet. Nu längtar jag verkligen ihjäl mig tills vi tar studenten. Vill snabbspola tiden fram till mars.


Här är en snygg kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0