light as love

Nu har min söta mormor kommit hem till oss. Vi har precis ätit en mysig familjemiddag och suttit och larvat oss. Pratade i telefon med min underbara vän Rebecca. Vi fungerar ungefär som varandras psykologer. Skämtåsido, men hon är väldigt bra att ha den där Rebecca. Hon är väldigt duktig på att sjunga och jag tror att hon börjat inse det lite nu. (Tar åt mig äran lite, jag och min familj gav henne mycket uppmuntran för hennes fina röst)

Idag kom jag och Karin igång med vårat projektarbete. Det känns bra, mycket bra. Jag skulle vilja köpa en kamera. En som kan ta riktigt fina bilder. Jag är verkligen kass på att ta kort, men det beror ju på att jag inte har någon bra kamera...
Min stil har verkligen sjunkit de senaste veckorna. Jag känner att jag inte riktigt orkat bry mig och är trött på mina kläder som jag har i garderoben. Min garderob skulle behöva en update. Har en hel vägg full med garderober så det finns massa plats. Men jag vill inte spendera upp min pengar. Om endå allt vore gratis. Men jag klagar inte, jag är glad över att jag ens har att välja på mellan två byxor. Fast det skulle sitta fint med lite höst shopping.

För övrigt så är Adele en mysig artist. Klicka in er på spotify en kall höstkväll som denna och lyssna.
Ciao mis amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0