boys will be boys

Men ring då din idiot. Nu har jag suttit här i ungefär 23 minuter och försökt komma på något vettigt att skriva. Och det enda jag tänker är; men ring då din idiot. Eller hör av dig på något vis åtminstone. Nu ska jag inte klaga för egentligen har jag inget att klaga på. Men du gör mig orolig. Att vänta är inget jag är bra på. Jag vill ha det roliga på direkten, jag vill inte gå runt och vänta och vänta på att det ska inträffa. Nu vet jag inte längre vad jag skriver om, men jag känner mig rätt så yr i skallen så det spelar ingen roll vad jag skriver. Det jag vill är att du ska höra av dig pucko och gör det NU.


Kommentarer
Postat av: Jessica

åååh tack sötnos! :D

2009-10-11 @ 22:42:16
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0