Until we see the sunlight

Tja. Idag var en bra dag, en riktigt bra dag. Jag vet inte riktigt varför?... kanske för att huvudvärken är borta och jag har fått mycket gjort idag. Eller så beror det på vårt otroligt charmiga höstväder och min lyxiga lunch. Eller inte. Finns ingen vettig förklaring till varför jag mår så bra just nu men det spelar ju ingen roll. Eller hur?
Ikväll är det plugg och dans som gäller. Det sistnämda ser jag fram emot. Jag behöver verkligen träna efter dessa två veckor för jag har vräkt i mig mat som en gravid tjockis. Oroa er inte mamma och pappa.
Här är en ful bild på mig och mina vackra ringar. Tyvärr så vet jag inte vart de kommer ifrån men jag kan gissa på Assesorize och jag vet inte hur det stavas så ha överseende med det.


Vi hörs senare. Take care,
Baby K (fett seriös)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0