undisclosed desires


Det är rätt så trist att så många tjejor har likadan stil. Jag vet inte riktigt vad man skall kalla denna stil men det är nutidens mode-stil. Det som är hett på catwalken och i de största modetidningarna skall alla efterlikna. Jag säger inte att jag inte gör det, men jag gör det inte lika slaviskt och jag försöker att få min egna lilla nisch på min stil (när jag orkar). Jag har inte haft ork att se speciell snygg ut i skolan. Vissa tjejor måste lägga ner sjukt lång tid framför spegeln varje dag. Och att gå i klackskor och klänning hela tiden i skolan är inte min grej. Jag har inte sett alls rolig ut i skolan på senaste tiden, men det beror på att jag inte känt för det. Känner jag för att klä på mig lite mer roliga och utstuderade kläder så gör jag det. Men som sagt har jag inte känt för det. Dock tror jag att min lust att klä på mig vackra kläder börjar komma tillbaka. Det kan bero på mina fina ringar jag fått eller lusten att fylla ut dagarna med vackra kläder har kommit tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0