Today's fortune:

The great pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Spot on. Wouldn't it be fun if everybody lived after this statement? The world would almost be as crazy as it is today. Åh jag vill skriva på engelska istället. Men det blir ju lite löjligt, eller?
Efter att ha lyssnat på Bad romance 23 gånger samanlagt så börjar jag att gilla den. Kan bero på att jag har en jättecool koreografi i huvudet till den eller att Lady Gagas låtar oftast fastnar på hjärnan och man börjar gilla dem. Jag vet inte men den är rätt så skön iallafall och det är ju tur att jag tycker det efter att ha lyssnat på den rätt så många gånger.
I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my rear window
Baby you're sick
I want your love.
I want your horror
I want your design
Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0