my life be like whoooao

Vad trist att jag inte har något vettigt att säga. Kan börja med att berätta att jag vaknade idag väldigt glad och utvilad. Efter en stadig frukost, som alltid så begav jag mig till skolan. Jag gick i skolan och sedan gick jag på teater med skolan. Vi såg the tempest. Helt okej pjäs. Nu sitter jag hemma i mitt rum och är rastlös. Jag vill röra på mig men jag har redan kört några moves framför spegeln med Timbaland i bakgrunden. Jag måste börja med träningen igen och nej inget sånt där tråkigt trams med lyfter och springa runt en sjö, utan börja med dansträningen på riktigt. Om jag ska kunna fortsätta proppa i mig så mycket som jag gör är det dags att jag tar tag i dansträningen och då menar jag styrketräning men på dans-sätt. Jag ska försöka dansa lite i helgen också.

Nu är det en dag mindre än en månad kvar tills jag fyller 18 år. Jag längtar och kanske att jag har på mig några av dessa läckra skor när jag slår klackarna i taket på min födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

TJOHO! gud jag glömde bort att du inte var 18 än, vilket datum fyller du? :)

2009-11-20 @ 18:41:21
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0