I'm back

Hej och godkväll. Nu är jag tillbaka i otroligt kalla, gråa, stela och tysta Sverige. Okej, jag skall inte låta negativ men snälla varför bor jag här? Jag fullkomligt älskar värme och jag älskar att hela tiden vara med folk och göra saker. Sverige är för stelt och framförallt för kallt för mig. Men hur som helst så har jag haft det helt underbart. Aldrig att jag trodde att jag trodde att jag skulle komma iväg och när jag väl gjorde det var det ofattbart. Allt var perfekt, det kunde inte ha blivit bättre. Och tro det eller ej så var det inte så fruktansvärt sorgligt att åka ifrån honom. Det kändes mycket bättre denna gången. Som walid sa; this is just the beginning.








Kommentarer
Postat av: elin

Ni är SJUKT fina tillsammans!

2009-11-12 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0