en tanke som slog mig 23:02

Som ni vet så såg jag ju filmen He's just not into you. Vilken tankeställare jag fick mig alltså. Jösses vad vi flickor bortförklarar våra ragg. Vadå han kanske inte ringer för att hans katt har dött och han är jätteledsen. Eller så har han jättemycket i skolan, det har ju alla? Vi måste lära oss att inse sanningen och inte vara rädda för att bli nekade. Sluta bortförklara killen och inse att han kanske inte är sådär jätteförtjust i dig. Nu pratar jag inte om någon speciell tjej eller kille utan bara i allmänhet. Jag tycker att vi håller på och tramsar fram och tillbaka alldeles för mycket och borde börja vara raka mot varandra. Håller ni inte med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0