put on your sneakers and play

Tack söta Jessica för hjälpen! Du är underbar bara så du vet. Nu har jag precis ätit pappas goda italenska kycklinggryta och sitter bänkad framför datan. Igen. Jag är sjuk och det finns inte exakt så mycket som min kropp tillåter mig att göra utan att jag blir yr och trött. Imorgon är det meningen att jag ska dansa men tyvärr tror jag inte att det blir så. Typiskt att man alltid ska bli sjuk när man ska göra något kul. Eller rättare sagt att jag alltid ska bli sjuk.



Mina fina sneakers fån Nike som jag fick i födelsedagspresent.

Kommentarer
Postat av: Jessica

:D

åååh snygga!!

2009-12-27 @ 20:07:13
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0