hold on, here comes the second part

Vi hade en jättemysig julafton jag och min familj. Vi firade ute på Ingarö för er som undrar och ja, jag åt så mycket mat att jag sprack. Inte bokstavligen talat, men jag kände mig som han i Life of Brian. Han som spricker. Förresten så fullkomligt hatar jag den filmen. Det kan bero på att jag tvingades se den usla filmen på samhällslektionen av min usla lärare, men det tror jag inte. Hur som helst, jag fick fina julklappar och vi hade det mycket trevligt. Dagen efter juldagen, som jag glömt bort vad den kallas på "julspråk" firade vi som vanligt hemma hos familjens bästa vänner. I have to say I love you guys! Haha, det låter mycket klyschigare och roligare på engelska. På svenska blir det ju så seriöst. Och seriöst gillar vi ju inte eller hur?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0