you got the look of love

Hallå. Läget? Jag gör inte så mycket för tillfället och har vell heller inte gjort så mycket på hela dagen. Slappat, slappat och åter slappat. Men jag är ju sjuk så det finns inte så mycket att göra. Jo juste jag har fixat klart min nyårs outfit. Jag ville inte vara helt svart så jag ska ha en kjol med lite färg på och en svart lite genomskinlig topp. Det kanske inte låter så highfashion men tro mig det är snyggt. Jag kan slänga upp en bild lite senare. Jag tänkte matcha med guldarmband och mycket ringar. Ringar är snyggt.



Hey dudes. Today I haven't done so much. I stayed in bed and talked to my mum and grandmother. That's about all. But Im trying to get better to New Years so I guess I need the rest. My outfit for the New Years party is ready and it's fierce. Trust me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0