dear this year I promise to..

Okej jag vill inte riktigt kalla det för nyårslöften. Det här är vad jag ska följa och ändra på under 2010.

- Träna minst tre gånger i veckan (dansa, styrketräning).
  Work out at least 3 times a week.

- Få bra betyg den sista terminen av skolan.
  Keep my grades up.

- Sluta äta godis på veckodagar och annat onyttigt. 
  Stop eating candy or only in the weekends.

- Bli mer organiserad.
  Be more organized.

- Tvätta ansiktet både morgon och kväll. Haha okej den här punkten kan vara lite töntig. Men jag gör inte det så jag måste börja med det. 
  This is kind of cheesy, but I have to remember to wash my face day and night.

- Hjälpa till mer hemma.
  Help out more at home.

- Gosa mer med min kanin Nisse.
  Cuddle more wih my rabbit Nisse.

- Jobba, spara pengar alltså inte köpa alltför mycket nya vårkläder
  Work, don't spend to much money on springclothes.

- Testa på nya saker, våga mer
   Try new things, be more courageous.

Okej det där låter bra. Sedan ska 2010 innehålla sjut massa roliga grejor också så jag tror att 2010 kommer bli ett grymt bra år.

That sounds good. 2010 will be a very good year with a lot of fun stuff to do. 2010 will ROCK, haha.


Kommentarer
Postat av: canvis

en sån där kamera har vi hemma!! Haha

2009-12-31 @ 13:07:44
Postat av: Anonym

- be more organized



hjälper hjärna till!! mohahahhaa

kkkkkkkk

2010-01-05 @ 01:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0