2009

Hej och hoppas ni mår bra. Imorgon blir det ett nytt år. 2009 gick så grymt fort och det har varit ett mycket bra år för mig. Jag har träffat massa nya människor. Mestadels i Brasilien. Det roligaste under 2009 är mina utomlandsresor till Brasilien. Jag vet, tjat tjat tjat om Brasilien. Men vadå det är sant, I had the time of my life. Och Walid och hans familj är underbara. Mina läckra pumor till vänner vill jag också tacka. Jag fick otroligt fina presenter av er när vi firade min födelsedag men det finnast av allt var att höra hur mycket ni faktiskt tycker om mig. Dito. Jag har bara en termin kvar av skolan snart och sedan blir det riktiga äventyr och jag längtar så mycket så att om jag tänker på det så tuppar jag av. Jag hoppas att min nyårsafton blir superbra och massa fest men jag vet att den kommer bli lyckad för jag ska fira med några av mina bästa vänner. Elin, Helle och Kim det är nog bara ni som saknas för mig imorrn. (förlåt mig om jag glömmer någon viktig)För att avsluta detta sentimentala inlägget så postar jag en bild på mina fina skor. Som jag var överlycklig över först men sedan såg jag att rätt många andra har sådana... but who cares, right?

Hi guys. 2009 is coming to and end and I have had a really good year. I met a lot of wonderful people, specialy a lot of wonderful brazilian people. I'm really glad that I got to know Walid and his family and friends. My New Years Eve will be great 'cause I will be with some of my bestfriends. And yeah, here's a picture of my shoes...  and dude since I know you are reading this - Flipper, I think you are a really funny guy. And kind of nice too.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0